Nieuwe naam, branding en website voor LEWIS

01-12-2015 (11:00) - Bureaus

LEWIS introduceert vandaag een nieuwe naam, branding en website. Het bureau opent een marketingdivisie in Nederland en gaat verder als LEWIS (dus zonder PR). 

 
Het internationale bedrijf met onder meer vestigingen in Eindhoven en Amsterdam is uitgegroeid tot een full-service communicatiebureau; de nieuwe branding weerspiegelt dat.
 
In Nederland voegt LEWIS een marketingdivisie toe aan het bestaande aanbod van PR, digital en content. Leonie Kingma is aangesteld als Marketing Services Manager om deze nieuwe tak op te zetten. Ze komt van Quintiq, waar ze haar ervaring in global marketing en sales heeft opgedaan.
 
De belangrijkste veranderingen:
·      De naam verandert van LEWIS PR naar LEWIS
·      De nieuwe website is www.teamlewis.com
·      Het nieuwe logo en de huisstijl vertegenwoordigen het brede dienstenportfolio van LEWIS: klanten kunnen bij het bureau terecht voor volledige marketing- en communicatieondersteuning
 
internationale uitrol
De afgelopen jaren heeft LEWIS veel geïnvesteerd in groei op het gebied van digital, onderzoek en advertising. Zo werd in 2013 het Amerikaanse DMG overgenomen, een full-service marketingbureau. De integratie van DMG binnen LEWIS is compleet; zo leidt Senior Vice President Lisa Paglia de internationale uitrol van de marketingdiensten. Oprichters Eric Davies en Andy Murphy bekleden senior managementposities binnen LEWIS.
 
bredere propositie
CEO Chris Lewis: ‘We hebben de afgelopen drie jaar veel geïnvesteerd in groei, zowel organisch als via overnames, om er zeker van te zijn dat we de vaardigheden in huis hebben die klanten nodig hebben in de toekomst. We kunnen met een gerust hart stellen dat we nu een flexibel, full-service, internationaal dienstenpallet hebben. Onze nieuwe merkidentiteit reflecteert deze bredere propositie.’
 
De diensten van LEWIS omvatten PR, marketing, digital, markt- en data-analyse en content. De PR-teams helpen klanten dagelijks met het proactief onderhouden van relaties met de media en online influencers. 
 
sales enablement
Onder de marketingdiensten vallen onder meer lead generatie-programma’s, evenementen, webinars, inbound en outbound-campagnes en sales enablement. 
 
De digital tak LEWIS Pulse, de snelst groeiende divisie van het bureau, levert social media en digitale (demand gen) campagnes. De research-tak biedt marktanalyse, brand awareness-onderzoek en inzicht in klantsegmentatie. 
 
Het contentteam van LEWIS is gespecialiseerd in onder meer blogging- en whitepapercampagnes, e-bookproductie en andere content.

 


Media

Marketing

Economisch