Ola IJs voor QiONLY

25-04-2016 (08:56) - Bureaus

QiOnly gaat voor Unilever de Ola IJs zomercampagne verzorgen. Gedurende de lente en zomer gaan mensen de Ola-ijsjes overal op straat, online en in retail- en horecakanalen tegenkomen. De campagne is eind maart afgetrapt met een “ te vroeg uitgelekte” 1 aprilgrap, die de nodige media-aandacht kreeg.

De Nederlandse campagne is gebaseerd op het internationale concept Talking Ice Cream. Pratende ijsjes verleiden je, spreken je direct aan, brengen je op het idee om een ijsje te nemen. Altijd met een
vrolijke toon, twist of knipoog.
 
Thijs Sleddering (Unilever): 'We kunnen OLA dit jaar eindelijk weer de aandacht geven die het verdient. We hebben ervoor gekozen om dat met de zusterbureaus QiONLY en De Combinatie van Factoren te
doen. Hiermee hebben we een sterke combinatie van strategie, creatie en specifieke kennis van
shoppermarketing.”

Media

Marketing

Economisch