Open Now maakt de najaarscampagne voor Hyundai

07-09-2017 (08:30) - Bureaus

Met het door Open Now bedachte thema: "Ziet u ook zoveel Hyundai's de laatste tijd?", slaat Hyundai een nieuwe weg in die past bij de groeiende populariteit van het merk en de modellen.


De campagne zet in op selectieve perceptie van weggebruikers, ofwel: dat wat in ons brein top-of-mind ligt, daar gaat meer van onze aandacht naartoe. Vergelijk dit met het bekende effect dat zich voordoet als iemand uit je omgeving een kind verwacht en je ineens overal zwangere vrouwen ziet. Als we ervoor zorgen dat mensen actief gaan letten op Hyundai's, raken de auto's oververtegenwoordigd in het brein. Hierdoor maken we de groeiende populariteit van Hyundai zichtbaar. Vanaf dit punt neemt de sociale bewijskracht het over: dat wat we veel zien, vertrouwen we en willen we hebben.  


De campagne omvat: radio, outdoor, TV, online en print.

 

Media

Marketing

Economisch