Perron van de Liefde

15-02-2016 (09:38) - Bureaus

NS gaf op Valentijnsdag een nieuwe dimensie aan flirten in de trein met Perron van de Liefde .
Meer dan 400 reizigers op station Haarlem en Utrecht Centraal hadden live contact met elkaar via levensgrote Valentijnschermen.


Sloeg de vonk over, dan konden ze dat direct op het scherm aangeven. Deed de ander
dat ook, dan was er een match. Met als beloning voor beiden: direct een treinreisje naar Amsterdam.
30 matches konden samen op een champagne-date. En wel op de meest romantische plek die
normaal niet voor publiek toegankelijk is: de Koninklijke Wachtkamer op Amsterdam CS.

Met deze Valentijn-actie wil NS laten zien hoe leuk het is om onderweg contact te hebben met
medereizigers. Hoe leuk Haarlemmers en Utrechters elkaar en oeveel champagne flessen zijn er ontkurkt, is te zien  in de korte ‘Perron van de Liefde’.

Credits

Opdrachtgever                            Nederlandse Spoorwegen
Verantwoordelijk                         Claudia Felix, José Hofman, Marieke Nijhoff, Erik Kroeze
Bureau                                        N=5
Concept                                      Olaf van der Geld, Wilbert Leering
Art direction                                Olaf van der Geld, Peter Hebbing
Copy                                           Romke Oortwijn, Nienke Oosterbaan
Design                                        Marcel Berghuis
Motion graphic & fotografie         Renoud Netjes
Strategie                                     Mijntje Cuijpers, Joris Gruiters
Account                                       Maarten Posthumus, Willemijn Reuvers
Producer                                     Barbara Leusink, Jasper Baartmans
Productie                                     Minivegas
DoP                                             Gregg Telussa
Regisseur                                    Maarten Boon
Editor                                           Kim Hinrichs
Design & bouw lijst installatie     Jaron Korvinus (StudioSpass)
Muziek                                         Massive Music
Mediabureau                               Mediabrands

 

 


Media

Marketing

Economisch