Specsavers kiest voor samenwerking met Het PR Bureau

15-05-2017 (09:16) - Bureaus

Specsavers kiest na een intensieve pitchronde voor Het PR Bureau. Het Amsterdamse bureau gaat voor het familiebedrijf aan de slag met het verder ontwikkelen van het merk via corporate, consumer en lifestyle PR.

groeiambities
Wieteke van Hunnik, Head of PR & Communications bij Specsavers over de keuze voor Het PR Bureau: “Specsavers behoort momenteel tot de grootste spelers in de Nederlandse optiek- en audicienmarkt. Zo komt één op de vier in Nederland verkochte brillen en hoortoestellen bij ons vandaan. Kwalitatieve en betaalbare oog- en hoorzorg wordt steeds belangrijker voor de consument. We zijn daarom continu bezig met het verder uitbouwen van onze positie als toegankelijke oog- en hoorzorg specialist. Daarvoor zijn wij op zoek gegaan naar een bureau dat deze doelstelling met PR kan ondersteunen. Wij zijn ervan overtuigd dat de strategische en creatieve aanpak van Het PR Bureau gaat bijdragen aan het behalen van onze groeiambities en het verder ontwikkelen van ons merk.” 


Media

Marketing

Economisch