TBWA/NEBOKO 6 keer shortlisted

20-06-2017 (09:04) - Bureaus

TBWA/NEBOKO is voor Nederland de grote winnaar van de shortlistronde van dinsdag 20 juni. Het bureau maakt kans op leeuwen in de categorieën Media (4x) en Entertainment Lions for Music. Tramroulette voor Holland Casino (2x), The Maestro voor McDonald's, King Willem voor McDonald's en Question Tea Bags voor Pickwick leverden shortlistplekken op. 

bronzen winnaars
Tramroulette leverde gisteren nog een bronzen leeuw op voor TBWA. Ook DDB & Tribal's Get the Flow-campagne voor Vodafone in samenwerking met Wefilm, Awful Men, MEC en het PR bureau kreeg al brons en is nu wederom genomineerd. Zij krijgen ook een plek op de shortlist in de categorie Entertainment Lions for Music. 
 
overige vijf
Daarnaast gingen er plekken op de shortlist in de categorie Entertainment naar op de shortlist gingen naar  180 Amsterdam (in samenwerking met o.a. Wave Recording Studio's) voor The shared story of Harry and Ahmed voor Unicef, Anomaly voor Ode to Lesvos (voor Johnnie Walker) en MADE.FOR.DIGITAL voor het productiewerk voor Googles Pride for Everyone. In de categorie Design maakt J. Walter Thompson kans op een leeuw met Food Exhibitionism en VBAT Amsterdam met Fobo Bottle voor Heineken.  

Media

Marketing

Economisch