The Communication Company achter nieuwe Tribes-campagne

27-07-2015 (07:35) - Bureaus

7.25 uur - Vandaag maakt kantorennetwerk Tribes bekend wat het thema wordt van de nieuwe vestiging in Capelle a/d IJssel. Net als in de eerste twee uitingen speelt CEO Eduard Schaepman de hoofdrol. De campagne werd ontwikkeld door The Communication Company. Deze keer kruipt Schaepman in de huid van de Changpa, een stam die al meer dan duizend jaar leeft in de omgeving van Ladakh, en voornamelijk (pashmina) geiten en yak hoedt.
 
Wij business nomads, de mobiele werkers van nu, kunnen het nodige leren van traditionele stammen als de Changpa. Om die reden is elk Tribes pand ingericht in de sfeer van een van de 34 originele stammen. Binnen twee jaar is Tribes te vinden in heel Nederland, België en Duitsland en binnen tien jaar wereldwijd. ZZP’ers, multinationals en corporaties vinden hier hun thuisbasis.

Schaepman: 'De Changpa zijn, net als alle Tribes vestigingen, gevestigd op een handelsroute. Ze trekken rond in Ladakh, een strategisch gelegen gebied. Net als de moderne business nomads, zoeken zij de plekken op waar handel wordt gedreven. De handelswaar van de Changpa zelf bestaat voornamelijk uit pashmina shawls, gemaakt van het haar van de zeldzame geiten die ze hoeden.'


Media

Marketing

Economisch