Veertien Gouden, dertien Zilveren Dutch Interactive Awards

27-05-2016 (00:10) - Bureaus

Op 26 mei zijn tijdens de zevende editie van de Dutch Interactive Awards veertien gouden en dertien zilveren winnaars onthuld van het beste interactieve werk van Nederland. Daarnaast zijn de drie winnaars bekendgemaakt van de Dutch Interactive Professional Awards; Best in Technology, Best in User Experience Design en Best in Visual Design.

 
73 nominaties
De 73 genomineerde cases zijn door een jury van zwaargewichten uit de Nederlandse online wereld beoordeeld op strategie, design en resultaat. In een bomvolle Beurs van Berlage in Amsterdam kregen de winnaars hun Dutch Interactive Award uit handen van presentator Jort Kelder.

Goud
Bureaus die een gouden award in ontvangst mochten nemen waren a friend of mine, Clockwork, Essense Service Design, Fresheads, Icemedia en Giesbers, inBeacon, Oxyma, Soda studio (2x), TamTam, theFactor.e, Q42(2x) en Fabrique [merken, design & interactie].
 
Zilver
Bureaus die een zilveren award in ontvangst mochten nemen waren a friend of mine, Betawerk, Colours, Deloitte Digital, DigitasLBi, Dorst en Lesser, dpdk, Fabrique [merken, design & interactie], Interactive Studios, Maximum en YipYip, Triggerfish!, TRIMM.
 
Company of the Year
ING werd verkozen tot gouden ‘Company of the Year 2016’. Mood for Magazines won zilver. De jury van Company of the Year bestond uit Jeroen van Erp, Sonja Lith, Bert Hagendoorn, Stef Heutink en Annemieke Deering.
 
De Dutch Interactive Awards (DIA) is een initiatief van Emerce en DDA en wordt mede mogelijk gemaakt door Sanoma, RTL Z, IPAN, Twinkle, Computable, IAB, GIFGIF, publishr.nl en Emerce eGuide en is part of Startup Fest Europe.

Media

Marketing

Economisch