Vijf Nederlandse bureaus op podium Advertising Week in Londen

26-04-2016 (15:31) - Bureaus

Tijdens Advertising Week Europe, afgelopen week in Londen, stonden ook dit jaar Nederlandse digitale bureaus op het podium. Onder de vlag van Dutch Digital Design presenteerden zij hun beste werk. Als afsluiter van het programma waren er Dutch Drinks op de Nederlandse Ambassade in Londen.

Nederlandse designmentaliteit
Wat is Nederlandse designmentaliteit nu precies? Het was de rode draad in de presentaties van MediaMonks, Fabrique, Code d’Azur, DDB & Tribal Amsterdam en TamTam, die hierop in gingen aan de hand van hun werk. Aspecten die aan bod kwamen waren de vertrouwdheid die wij hebben met andere culturen, onze nuchtere aanpak, de naadloze integratie van identiteiten in offline en online, onze oplossingsgerichtheid en de Nederlandse eigenschap grenzen te verkennen en te verleggen.

bijeenkomst ambassade
Na afloop van het programma vond er een netwerkborrel plaats op de Nederlandse Ambassade in Londen. Onder de 70 gasten waren Nederlandse en Engelse organisaties, bureaus en merken uit Londen en daarbuiten. Na de opening door Fred Olthof, (Hoofd Economische Zaken van de Ambassade) sprak Bert Hagendoorn (Dutch Digital Design) over het optreden, gevolgd door Mark van der Heijden en Valentijn van Santvoort (Wanderbrief) die daar hun plannen voor Londen aankondigden.

Advertising Week Europe registreerde ruim 28.000 bezoekers en presentaties waren via een livestream te volgen. 

 

Dutch Digital Design at Advertising Week Europe from Dutch Digital Design on Vimeo.


Media

Marketing

Economisch