Vruchtvlees pakt de lead in Who to Watch 2016

26-10-2016 (06:30) - Bureaus

De krachtmeting tussen de 20 break through agency's die genomineerd zijn voor de titel Who to Watch 2016, is in volle gang. De afgelopen en komende dagen is het woord aan de externen en freelancers die regelmatig voor deze bureaus werken. Met nog twee dagen voor de boeg, maken we een voorlopige tussenstand op.

aan de leiding
Op dinsdagavond pakt Vruchtvlees de leiding. Dit strategisch en digitaal bureau 'met grote ambities' gooit niet alleen hoge ogen bij de zes curatoren van Who to Watch 2016 (zie fonk magazine 192), maar is op dit moment ook het meest populair onder freelancers en externen. Vruchtvlees werd inmiddels al bekroond met 7 European Design Awards voor hun concepten voor onder meer Het Literatuurmuseum en Voordekunst.  
Het bureau is onder meer: 'creatief', 'vooruitstrevend', 'betrokken', 'speels' en 'sterk in identiteit'.

op weg naar 5 finale plaatsen
In totaal zullen 5 bureaus het komend jaar het predikaat Finalist Who to Watch 2016 mogen dragen. Naast Vruchtvlees tekenen zich op dit moment een aantal runners-up af: Goud Uberconnected loopt na een trage start snel in (onder meer: 'vooruitstrevend', 'deskundig', 'eerlijk', 'professioneel'), Bureau Basket blijkt trouwe en energieke fans te hebben ('openminded', 'gezellig', 'eigenwijs', 'creatief', 'professioneel', 'kwalitatief')de freelancers van F*UNKEL laten zich bepaald niet onbetuigd ('grappig creatief', 'betaalbaar', 'inspirerend', 'scherp' en 'flexibel') en ook Tosti Creative lijkt op te willen stomen naar een plek in de Top 5 ('mega goeie vibe', 'origineel', 'assertief', 'vernieuwend' en 'speels' zijn enkele predikaten die het bureau krijgt opgespeld).

deadline 28-10 17.00 uur
Ondertussen stromen de reacties nog steeds binnen en is er dus nog van alles mogelijk. Gedurende deze tweede ronde blijft de mailbox van de redactie open tot 28-10, 17.00 uur. 

wie zijn genomineerd?
Wil je weten welke 20 bureaus genomineerd zijn voor Who to Watch 2016? Kijk dan hier.

 


Media

Marketing

Economisch