Young Originals en Starcom aan de slag voor Spin Master

30-11-2015 (13:23) - Bureaus

Spin Master heeft kids en jongeren marketingbureau Young Originals geselecteerd om de campagne te verzorgen voor de Meccanoid robots van Meccano.  Starcom, het mediabureau van Spin Master, is verantwoordelijk voor de mediastrategie.

Young Originals is voor de invulling van de campagne een strategische samenwerking met Youtuber Gio aangegaan. Hanneke Bouma, Strategy Director Young Originals: 'Het merk Meccano is natuurlijk een legendarisch merk, dat ouders en grootouders kennen van vroeger. Spin Master heeft het merk dit jaar opnieuw geïntroduceerd op de Nederlandse markt. Om kids van 8 jaar en ouder bekend te maken met het merk Meccano en de Meccanoid robot in het bijzonder, hebben we Giovanni Latooy, momenteel de snelst groeiende Youtuber van Nederland, en zijn vader bereid gevonden mee te werken aan de campagne. Gio vlogt over alles en nog wat, zijn vader speelt hierin vaak een rol en nu gaan ze samen aan de slag met de Meccanoid.'


Media

Marketing

Economisch