RSS feed van de Campagnespagina

Campagnes

De All Inclusive-abri

De All Inclusive-abri
30-09-2014 - Tijdens de All Inclusive weken van KPN ontvangen nieuwe klanten extra’s. Om iedereen alvast aan dit exclusieve gevoel te laten wennen kon er een dag All Inclusive worden ...
Lees verder »


KPN en N=5 haken in op buigende iPhone 6

KPN en N=5 haken in op buigende iPhone 6
29-09-2014 - Er is de laatste weken veel belangstelling voor de nieuwe iPhone. Dit jaar werden de technische innovaties echter overschaduwd door de grootte van het toestel. De nieuwe ...
Lees verder »


Van Heertum Design goes Beverly Hills

Van Heertum Design goes Beverly Hills
26-09-2014 - Geïnspireerd door de gemaskerde Mexicaanse worstelaars, creëerde David Ravandi, ‘tequilero’ en eigenaar van 123 Tequila, Beverly Hills, de Organic Blanco tequila ‘El ...
Lees verder »


Wat is ‘The Flower Effect’?

Wat is ‘The Flower Effect’?
25-09-2014 - Mooiwatbloemen.nl, het consumentenmerk van Bloemenbureau Holland, komt met de online film ‘The Flower Effect’. De film ondersteunt de bloemenpromotie in Nederland, ...
Lees verder »


Meer Campagnes

Volgende pagina »