RSS feed van de Campagnespagina

Campagnes

De wonderen van Weleda

De wonderen van Weleda
28-01-2015 - ‘We beloven geen wonderen. We geven ze door. Sinds 1921.’ Zo luidt de campagne voor de nieuwe huidverzorgingslijn Evening Primrose van Weleda.
Lees verder »


Rebranding Transavia door Studio Dumbar en Mirabeau

Rebranding Transavia door Studio Dumbar en Mirabeau
27-01-2015 - Luchtvaartmaatschappij Transavia lanceert haar nieuwe strategie en visuele identiteit. Het is Transavia’s streven uit te groeien tot Europa’s leidende low-cost ...
Lees verder »


Weekendjeweg.nl opgefrist

Weekendjeweg.nl opgefrist
26-01-2015 - Weekendjeweg.nl is opgefrist met een nieuwe huisstijl, website en identiteit. De boekingssite, één van de eerste die Nederland rijk was, moet bezoekers inspireren met ...
Lees verder »


NoSuchCompany achter huisstijl ViiA

NoSuchCompany achter huisstijl ViiA
23-01-2015 - Communicatie,- en designbureau NoSuchCompany heeft voor het uitzendbureau voor vrijwilligers, ViiA een nieuwe huisstijl ontwikkeld en de website gerealiseerd.
Lees verder »


Meer Campagnes

Volgende pagina »