‘Snackable’ recruitment via Vine

25-02-2015 (07:25) - Campagnes

SENSE Recruitment is een campagne gestart om vacatures onder de aandacht te brengen bij topkandidaten in het consultancy domein.
 
De campagne bevat een serie korte video’s waarin kandidaten worden aangesproken op procesmanagement kwaliteiten en de drive om carrière te maken.
 
De campagne maakt gebruik van het sterk groeiende videonetwerk Vine in combinatie met Twitter. Daarmee speelt SENSE ook in op de eerste Europese banendag op 24 februari van het sociale netwerk, waarbij onder de hashtag #JouwBaan er in Nederland tal van activiteiten plaatsvinden.
 
‘SENSE vroeg ons een content strategie te bedenken waarmee we kandidaten op een luchtige, doch spraakmakende wijze aanspreken”, aldus Laurens Bianchi van het verantwoordelijke  bureau Share Force One. ‘Wij zien Vine als een ideaal middel om snackable content te hosten om deze vervolgens via diverse andere sociale media naar een doelgroep te distribueren. SENSE is daarmee uniek binnen recruitment voor het consultancy domein, iets wat past bij de visie en het onderscheidende vermogen van het bedrijf.’