24Kitchen start zomercampagne voor Food Lovers

30-06-2015 (16:57) - Campagnes

Deze maand opende 24Kitchen de Zomer voor Food Lovers en maakte de kookzender de nieuwe zomerprogrammering bekend. Deze zomer staat in het teken van food lovers, samen koken & samen eten. The Gardeners heeft de campagne bedacht en uitgevoerd.
 
Om de campagne te lanceren en de nieuwe zomerprogrammering bekend te maken, werd een zomers diner georganiseerd in Paviljoen Puur aan de rand van Amsterdam voor 50 personen. Genodigden waren lifestyle & culinaire pers, TV en relaties van 24Kitchen. Een lange tafel met gerechten die elk een link naar een van de nieuwe programma’s had. De presentatoren van de programma’s vertelden tijdens ‘hun’ gang over de programma’s. 
 
De 4 nieuwe programma’s: ‘Cucina Moderna, Roberta’s Italië’, ‘Zoals alleen oma dat kan’, ‘Casa Caminita’ en ‘24Kitchen Food Truck Challenge’. 
 
De afgelopen week waren abri-vakken gevuld met het campagnebeeld. Het samen koken & samen eten komt hierin duidelijk naar voren. 
 
Fotoshoot: The Gardeners 
Productie: In samenwerking met Pim Thomassen Agency 
Fotografie: Marc Haers

Klant: FOX International Channels
Bureau: The Gardeners 
Concept: Kim Triesscheijn, Jarr Geerlings
Copywriter: Kim Triesscheijn 
Casting: Look&Book 
Account: Maira Evers, Michael Nap
Film: FOX International Channels 
Fotografie: Marc Haers
Diner: Paviljoen Puur
(Event) Producers: Marc Bodeman, Michael Nap
PR: Bernadette Eckebus, Laurien Vest | The Gardeners