Aart de Luiaard gunt zichzelf een opknapbeurt

05-11-2014 (07:50) - Campagnes

De nieuwste campagne van de vergelijkingssite hoyhoy.nl - gemaakt door DDB & Tribal Amsterdam - is live gegaan. 
 
In de campagne van de vergelijkingssite laat Aart, de luiaard bekend uit eerdere campagnes, als geen ander zien dat je door het vergelijken van zorgverzekeringen aardig wat geld kunt besparen, en deze keer wel op een hele speciale manier. Met het geld dat hij bespaard heeft, heeft ‘ie zichzelf een flinke opknapbeurt gegeven. Zelfs tot en met een stembandcorrectie aan toe.
 
De nieuwe campagne is bedoeld om het merk hoyhoy.nl de komende maanden nog bekender, relevanter en ‘likeable’ te maken voor een brede groep Nederlanders. Hiervoor worden tv en radiocommercials, online advertising, search engine marketing en social media ingezet. 

Bekijk de film hier!


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.