ABN AMRO start nieuwe campagne

29-05-2017 (21:00) - Campagnes

De veranderingen binnen en buiten de bank vragen om een nieuwe start, waarbij ABN AMRO meer wil uitgaanvan haar eigen kracht met de blik gericht op de toekomst.
In de campagne is de rol van de bank nadrukkelijk voelbaar. ABN AMRO wendt al haar deskundigheid aan om de klant in staat te stellen de beste financiële beslissingen te nemen. Omdat de bank gelooft dat de wereld het mooiste is als mensen de regie hebben over hun eigen leven, ontwikkeling en groei.

credits
Klant: ABN AMRO
Bureau: N=5
Verantwoordelijk:            Tanja Bom, Sanne van der Bie, Madelon de Wever, Maartje de Jong, Luuk Venema
 
 
Bureau:                         N=5
Creatie:                       Thijs Bontje, Daniel te Lindert, Neeltje Vervoort, Maureen van den Akker
Strategie:       Esther Overmars, Marc Oosterhout
Account:               Judith Lavalette, Astrid Witteveen, Mira Weijs
RTV Producer:        Mo Neuteboom, Guy van der Hoop
 
Productiemaatschappij film: HolyFools
Regisseur:         Mattias Schut
Producer:         Frank de Kok
Productiemaatschappij OLV: Made for Digital