Addstore maakt strategie Humanitas DMH ‘tastbaar’

12-01-2015 (07:30) - Campagnes

Humanitas DMH (dienstverlening voor mensen met een handicap/hulpvraag) heeft een nieuwe strategische koers ingezet en wil haar mensen een centrale rol geven bij het realiseren van die koerswijziging. 
 
Om duidelijk te maken wat er gaat veranderen en wat het betekent voor iedere medewerker heeft the addstore een populaire versie gemaakt van die nieuwe strategie. 
 
De kern van het creatieve idee is dat men de 10 pijlers van de strategie hebben vormgegeven als een soort Loesje-posters. Prikkelende en sympathieke kopregels. Deze posters zou je kunnen aantreffen op wildplakplaatsen. Alsof Humanitas de nieuwe visie op deze manier wereldkundig maakt. 
 
Alle kopregels zijn verzameld in een boekje dat inmiddels aan alle 1100 medewerkers is uitgereikt.
 
Bureau: the addstore
Concept: Dirk van der Lugt, Erik Jousma
Strategie en Account: Gertjan de Waal
Design: Inge Schuurkes
Fotografie: Ron Gessel