Allsecur wacht op pech

23-09-2016 (16:07) - Campagnes

Ruim 74% van de autobezitters in Nederland heeft een abonnement op een pechhulpdienst. Toch heeft de gemiddelde autobezitter maar eens in de vijf jaar daadwerkelijk pech met de auto. Reden voor Allsecur om met een campagne de Pechhulp on demand onder de aandacht te brengen.

Alfred ontwikkelde de hoofdcampagne rondom het thema ‘wachten op pech’. Want niets is vervelender dan betalen voor iets wat je vervolgens niet gebruikt. Dat is pas pech! In de commercial zien we dan ook Johan in zijn auto langs de weg staan, wachtend op pech. Maar helaas, zijn auto doet het nog steeds.

Credits

Creative agency:                    Alfred International

Account:                                 Mireille Elberse, Daantje Dammers

Strategie:                               Paul van Kuilenburg, Gabriel Snuverink

Creatie:                                   Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande

RTV Producer:                        Carmen Ramsaran

Production agency:                In Case of Fire

Regisseur:                              Sven Super

Executive Producer:               Arjan Oosterveer

Lighting cameraman/D.O.P:  Gabor Deak

Editor:                                    Marc Bechtold

Soundstudio:                           Postoffice

Grading:                                 The Compound

Online:                                    The Compound

Fotografie:                             David de Jong