Allsecur wacht op pech
23-09-2016 (16:07) - Campagnes
Ruim 74% van de autobezitters in Nederland heeft een abonnement op een pechhulpdienst. Toch heeft de gemiddelde autobezitter maar eens in de vijf jaar daadwerkelijk pech met de auto. Reden voor Allsecur om met een campagne de Pechhulp on demand onder de aandacht te brengen.
Alfred ontwikkelde de hoofdcampagne rondom het thema ‘wachten op pech’. Want niets is vervelender dan betalen voor iets wat je vervolgens niet gebruikt. Dat is pas pech! In de commercial zien we dan ook Johan in zijn auto langs de weg staan, wachtend op pech. Maar helaas, zijn auto doet het nog steeds.
Credits
Creative agency: Alfred International
Account: Mireille Elberse, Daantje Dammers
Strategie: Paul van Kuilenburg, Gabriel Snuverink
Creatie: Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande
RTV Producer: Carmen Ramsaran
Production agency: In Case of Fire
Regisseur: Sven Super
Executive Producer: Arjan Oosterveer
Lighting cameraman/D.O.P: Gabor Deak
Editor: Marc Bechtold
Soundstudio: Postoffice
Grading: The Compound
Online: The Compound
Fotografie: David de Jong