Amstel alcoholvrij op zijn Russisch

07-07-2014 (07:50) - Campagnes

INDIE heeft een nieuwe campagne ontwikkeld voor de introductie van Amstel Non-Alcoholic op de Russische markt.
 
In Rusland zijn commercials voor alcoholische dranken – en dus ook voor bier – verboden. Op korte termijn gaat dit ook gelden voor non-alcoholisch bier. Met deze campagne ‘The Power of Time’ maakt Amstel Rusland gebruik van de allerlaatste mogelijkheid om het bier op tv breed onder de aandacht te brengen.
 
Creative Director: Lode Schaeffer
Designer: Eva Storck
RTV: Ineke Koornstra
Account Management: Maroeschka Volker, Tim Sneep
Amstel (Heineken Russia): Jonnie Cahill, Yiannis Evdokiadis, Olesya Lieber
Productiemaatschappij: Comrad
Regisseur: Eche Janga
Producer: Karlijn Paardekoper
D.O.P.: Mark de Meijer
Geluid: Wave Studios – Alex Nicholls-Lee
Off-line: Storm Post Production – Jurriaan van Nimwegen
On-line: Storm Post Production