Amstel Ongefilterd voorgesteld aan Nederland

02-05-2017 (11:24) - Campagnes

INDIE Amsterdam heeft de nieuwste Amstel campagne Goedgekeurd door de vrienden van de brouwer voor zijn rekening genomen. In de campagne stelt Amstel brouwer Paulus van der Linden het onlangs geïntroduceerde Amstel Ongefilterd voor aan Nederland. 

 
Van der Linden steekt zijn liefde voor het troebele pils niet onder stoelen of banken in de commercial die live gaat via de social media kanalen van Amstel. Vanavond is het liefdevolle betoog voor het eerst op de Nederlandse televisie te zien.
  
credits
Opdrachtgever: HEINEKEN Nederland
Verantwoordelijken bij opdrachtgever: Josefien Olij (Marketing Manager Amstel), Steven van Leeuwen (Sr. Brand Manager Amstel), Friederike Offermans (Brand Manager Amstel)
Bureau: INDIE Amsterdam                         
Creatie: INDIE Amsterdam   
Agency Producer: INDIE Amsterdam   
Account: INDIE Amsterdam     
Productiemaatschappij: New Ams Film Company
Regisseur: Raf Reyntjens
D.O.P.: Nanu Segal
Producer: Pavel Ananich
(Executive Producers: Jelani Isaacs & Sander Brenninkmeijer)
Editor: Brian Ent
Muziek en geluid: Audentity (Niels den Otter)
Post productie: Hectic Electric 
EndFragment