Auping is Sponsor van de Rust in Rio

21-07-2016 (09:56) - Campagnes

Koninklijke Auping lanceert deze zomer de campagne 'Sponsor van de Rust'. In aanloop naar Rio komt de beddenfabrikant met een multichannel campagne waarin Nederlandse topsporters de hoofdrol spelen. Een goede nachtrust kan voor hen het verschil maken tussen zilver of goud, aldus Auping. De campagne werd bedacht door Brand New Telly.

Olympische sporters
Auping is Official Partner van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond, waar onder anderen Billy Bakker, Mink van der Weerden, Margot van Geffen en Ellen Hoog in spelen. Ook sponsort Auping olympisch zwemkampioene Ranomi Kromowidjojo en het wielerteam Giant-Alpecin met onder anderen Tom Dumoulin. De sporters slapen op Auping bedden en krijgen slaap- en rustadvies van Auping experts. Ellen Hoog: ‘Ook rust is voor mij training. ’s Avonds voor twaalven naar bed en dan minstens acht, liever negen uur slapen. Tijdens drukke trainingsperiodes slaap ik overdag een uur en rust ik nog een aantal uur op bed.’
 
Met de interactieve winactie 'Auping sponsort 10 jaar jouw rust' maken consumenten kans op tien jaar gratis slapen: een compleet bed met meerdere sets bedtextiel. 
 
credits:
Auping: Marjan Reitsma, Colette de Beaumont, Dagmar Meijer, Bart van Bommel
Fotografie: Eric van den Elsen
Concept: Brand New Telly Industries
Creative Director: Wouter van der Pauw (Brand New Telly)
Art Director: Auke van Rossum (Brand New Telly)
Copywriter: Marcel Haasdijk (Brand New Telly)
Account: Merijn Aalbers (Brand New Telly)
Mediabureau: Mindshare
Social: Your Social
Mediapartner: De Persgroep
Online creatie: Design is Dead