Bavaria Radler brengt dood gewaande sterren met knipoog tot leven

24-03-2014 (15:58) - Campagnes

Bavaria introduceert in een nieuwe tv-commercial (Selmore) Bavaria Radler. In deze commercial zijn de sterren Marilyn Monroe, Elvis, Kurt Cobain, John Lennon, Bruce Lee en Tupac Shakur weer tot leven gebracht. De Brabantse brouwer heft de bedoeling daarmee met een ‘nuchtere blik’ te kijken naar het gejaagde leven van de sterren en de drang om daar af en toe aan te ontsnappen. In de commercial zijn de inmiddels wat ouder geworden beroemdheden op een onbewoond eiland te zien. Relaxed en ver verwijderd van de hectiek van het gewone leven. 
 
Peer Swinkels, directielid van Bavaria: ‘Soms wil je even ontsnappen aan de hectiek van alledag. Die behoefte hebben we allemaal wel eens en je kunt je voorstellen dat het voor wereldsterren al helemaal geldt. In onze nieuwe commercial bevinden de sterren zich ver van de bewoonde wereld, op een relaxed eiland en zonder gedoe. Uiteraard wel met de typische knipoog die je van ons gewend bent.’ 

De commercial is een aankondiging voor Bavaria Radler, dat vanaf nu in drie varianten verkrijgbaar is in de supermarkt. 


Reacties

Wel reclamebureau? Selmore, of toch niet?
MvO @ 24-03-2014 09:45 uur