Campagne Atos in teken van ’Personal Best’ Londen 2012

11-06-2012 (08:24) - Campagnes

Atos - de wereldwijde IT-partner van de Olympische en Paralympische Spelen - heeft haar nieuwe marketingplatform voor Londen 2012 gelanceerd. Een marketingcampagne die volledig in het teken staat van ’Personal Bests’ die iedereen vooruit helpen. Zo spelen de business technologists van Atos een hoofdrol in deze campagne die volledig wordt geïntegreerd met andere communicatiekanalen en zich richt op de cruciale rol van Atos tijdens de Olympische en Paralympische Spelen. Zij beloven inhoud te geven aan hun ’Personal Best’ waarmee zij tijdens de Olympische Spelen iedereen vooruit willen helpen.
 

De eerste vier persoonlijke beloftes zijn gedaan door Sebastian Coe - voorzitter van LOCOG - Jacques Rogge  - voorzitter van het IOC - Thierry Breton - voorzitter en CEO van Atos - en Steve Cram, ambassadeur London 2012 van Atos. Elke belofte vertegenwoordigt een persoonlijke ambitie voor de Olympische en Paralympische Spelen en is onderdeel van de campagne Personal Bests to Everyone’s Progress.