Campagne werft ICT’ers voor Rijksoverheid

01-07-2014 (07:53) - Campagnes

De PersoneelZaak, onderdeel van BVH Identity Driven Advertising, heeft de nieuwe wervingscampagne van de Rijksoverheid ‘Het Nederland van nu zoekt nu ICT’ers’ gemaakt. 
 
De campagne past in de bredere campagne ‘Werken voor Nederland’ die eveneens van de hand van de PersoneelZaak/BVH is. De campagne is met online banners en een radiocommercial van start gegaan.
 
Het eerste deel van de campagne is er met name op gericht om de zichtbaarheid van de Rijksoverheid als ICT werkgever te vergroten. Er is gekozen om te werken met een aantal ICT thema’s zoals security, privacy en de cloud. In het najaar volgen meer thema’s en zal ook het werven met specifieke vacature’s toegevoegd worden. De website www.werkenvoornederland.nl/ict maakt ook onderdeel uit van de campagne.
 
Creatie: Oscar Busman en Dimitri Korpershoek i.s.m. Peter van Zijp en Maarten Bakker
Strategie: Jeroen Kaal
Account: Simone Otte-Klandermans
Campagnemanagement ECO&P: Anne Marie Voskuil en Marloes Droog
Online concept: Rhinofly i.s.m. de PersoneelZaak/BVH
Mediastrategie: Zigt, Matthea van Veen