#chasinglight met Simyo en Joost Bastmeijer
07-12-2016 (18:11) - Campagnes
Foto’s maken met je smartphone: wie doet het niet? Maar hoe maak je écht mooie kiekjes waar je trots op kunt zijn? Sim Only provider Simyo ontwikkelde samen met Instagramfotograaf Joost Bastmeijer (47.300 volgers) een vierdelige webserie over slimme smartphone fotografie. De serie maakt onderdeel uit van een slimme content strategie die Simyo voert met heartvertising bureau KOKORO Amsterdam.
De webserie bestaat uit 4 afleveringen waarin Joost allemaal slimme tips geeft over goed gebruik van licht, macro fotografie, de juiste beeldverhouding en portretfotografie. Tijdens de afleveringen wandelt Joost door Rotterdam, Amsterdam en heeft zelfs zijn moeder een rolletje in een van de afleveringen.
credits
VERANTWOORDELIJK BIJ SIMYO:
Brand manager: Mischa Oudolf
Online community en Social: Alex Reijgersberg & Wiely de Woo
VERANTWOORDELIJK BIJ KOKORO AMSTERDAM:
Strategie: Caroline van Hoof
Creatieve directie: Merlijn van Vliet & Wouter Vanhaeren
Creatief team: Robbert Maruanaija & Lynsey Schouten
Project Management: Valery Story
Content Management: Loeloe van Dam & Daan van der Ven
CSD: Frieda Ulsamer de Waard
Filmproductie: Bruut Amsterdam
Producer: Deniz Alkac
Regie: Melle Bloemer
D.O.P: Leon Visser
Assist. Producer: Floris Koopmans
B-Cam: Nick Smits
Visagie: Joycelynn Wigmans
Betrokken bureaus:
KOKORO Amsterdam, Mindshare, Qontent Matters.