Consolid en boo!brandbuilders achter campagne Connexxion

31-03-2017 (09:15) - Campagnes

De wervingscampagne ‘Join the Future Connexxion’ is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Consolid (uitzend- en detacheringsbureau in vervoer en veiligheid) en merkenbouw- en reclamebureau boo!brandbuilders, in opdracht van Connexxion.


Met het oog op een duurzame toekomst en de wettelijke bepaling dat in het jaar 2025 alle bussen in het openbaar vervoer vrij van schadelijke uitlaatgassen moeten rijden, investeert Connexxion de komende jaren fors in elektrische bussen. De bestuurdersstoel van een elektrische bus heeft door alle slimme meters die je helpen zuinig te rijden, veel weg van een cockpit. De besturing van de bus vereist zeer specifieke vaardigheden van een aspirant-chauffeur, die in de campagne wordt aangesproken met ‘gezagvoerder in de bus van de toekomst’. 

De campagne is cross-mediaal ingezet en te vinden op voor de doelgroep relevante plekken. Zo is The Future Connexxion zichtbaar op Interbest-masten langs snelwegen, advertenties in het dagblad Metro, gerichte social media advertenties en online bannering. Ook de sponsoring van de verkeersinformatie en de hierop aansluitende radiocommercials op SlamFM en 100%NL dragen hieraan bij. Voordat de campagne werd gelanceerd, is deze eerst op de verschillende vestigingen aan alle Connexxion medewerkers gepresenteerd om intern draagvlak te creëren. 

www.futureconnexxion.nl.