‘Cover Greetings’ van KLM, Schiphol, DDB en FHV

19-11-2014 (07:40) - Campagnes

Amsterdam Airport Schiphol en KLM lanceren via Facebook, YouTube en Twitter ‘Cover Greetings’, een film van een gezamenlijke actie waarin reizigers van KLM worden verrast.
 
In Cover Greetings hebben thuisblijvers de mogelijkheid gekregen om een persoonlijke boodschap achter te laten op de hoofdsteun van de vliegtuigstoel van hun vriend, vriendin of familielid aan boord bij KLM. 
 
Schiphol en KLM hebben er samen voor gezorgd dat hun persoonlijke boodschap op de juiste stoel in het vliegtuig is gehangen. Resultaat: een speciaal moment voor de reiziger bij het boarden van het vliegtuig en het zien van de speciaal voor hem/haar gemaakte hoofdsteun cover.
 
De campagne is tot stand gekomen in een samenwerking tussen DDB & Tribal Amsterdam en FHV BBDO. Het creatief idee is ontwikkeld en uitgewerkt door DDB & Tribal Amsterdam.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.