De Combinatie van Factoren toont spierkracht

01-10-2015 (16:32) - Campagnes

De Combinatie van Factoren heeft voor Spieren voor Spieren een campagne ontwikkeld die werkt volgens het principe van Spieren voor Spieren: je zet gezonde spieren in om iemand met zieke spieren te helpen.
 
In de splinternieuwe IJ-hal op het Centraal Station van Amsterdam wisten reizigers een week terug niet wat ze zagen. Omstanders, waaronder Pieter van den Hoogenband, zetten daar op een hometrainer hun lijf in voor een unieke mupi die pas werkt als er spierkracht aan te pas komt. Dankzij hun inzet werd de film afgespeeld waarin Stan, een jongen van 5 met een spierziekte, zijn verhaal vertelt. 
 
In de film wordt duidelijk dat Stan, ondanks zijn zieke spieren, veel kan als iemand met gezonde spieren hem helpt. De film met Stan is nu, opnieuw met de inzet van spierkracht, te zien op www.spierenvoorspieren.nl
 
De Combinatie van Factoren werkte samen met onder andere Kurta52, Pixelize, Bolden, Exterion Media, Mengwerk, Merktroubadour en Shop Around.