De reis van een superheld

28-08-2015 (07:43) - Campagnes

7.41 uur -  Lemon Scented Tea heeft een campagne ontwikkeld voor gezinnen op Schiphol: De reis van de Superheld. Deze zomer stond heel Schiphol in het teken van Superhelden. Alle kinderen die als hun favoriete Superheld op reis gingen, maakten kans op mooie prijzen. 
 
De zomer is voor Schiphol de drukste periode van het jaar, met vaak langere rijen dan normaal. Vooral voor kleine kinderen is dat niet altijd even leuk. Om de ervaring op Schiphol voor het hele gezin wat prettiger te maken is De reis van een Superheld bedacht. 
 
De campagne verbindt alle afdelingen van Schiphol aan elkaar, vanaf het moment van aankomst op Schiphol tot vertrek. Gijsbregt Vijn, Managing Director bij Lemon Scented Tea: ‘Met de campagne spraken we gezinnen aan tijdens hun reis door Schiphol. We verrasten ze zo veel mogelijk met cadeautjes en entertainment. Zo hebben we de Schipholervaring voor iedereen een stuk rijker gemaakt.’
 
Bureau: Lemon Scented Tea
Verantwoordelijk vanuit Schiphol: Flip Nellissen
Creatie: Wilmar Versprille, Mathijs Groos, Coert Buiting
Strategie: Myriam van Engelen
Account: Miriam van Dijk en Tamara Boogaard