De Snelheidsweter van N=5

28-03-2014 (08:04) - Campagnes

Veel mensen rijden onbewust te hard in de bebouwde kom. Uit onderzoek blijkt dat mensen zich wel aan de snelheid willen houden, maar dat het niet altijd lukt. Om Nederlanders bewuster te maken van hun eigen snelheid gaat men mensen oproepen om vaker op hun snelheidsmeter te kijken. Want een Snelheidsweter kent zijn snelheid beter. In de eerste fase wordt het gedragslabel ‘Snelheidsweter’ via tv, radio en online geïntroduceerd.
 
Opdrachtgever: DPC / Ministerie van Infrastructuur en Milieu (IenM) 
Bureau: N=5 
Creatie: Hans Bolleurs, Paul Bakker 
Account: Willemijn Reuvers, Marieke Fernhout 
Strategie: Jos Ahlers, Silvia van Hooft 
Bureau-productie: Guy van der Hoop 
Regie: Joris Dommels 
D.O.P: Marc de Meijer 
Productiemaatschappij: iamerika.tv-Erika Vocking 
Editor: Annelien van Wijnbergen/Kapsalon 
Postproductie: Darling Post 
Geluid & Muziek: Audentity en Massive Music
 

 


Reacties

Hoe heet dat reggae nummer? Die klinkt echt nice.

Gr Jonathan
Jonathan @ 31-03-2014 22:35 uur
Hi Jonathan, dat reggae nummer heet 'Take It Slow' van Joggo. Deze versie is de Ferro+Chrome Mix die is gelicenseerd voor de campagne.
Lodewijk @ 09-04-2014 21:18 uur