De Snelheidsweter van N=5
28-03-2014 (08:04) - Campagnes
Veel mensen rijden onbewust te hard in de bebouwde kom. Uit onderzoek blijkt dat mensen zich wel aan de snelheid willen houden, maar dat het niet altijd lukt. Om Nederlanders bewuster te maken van hun eigen snelheid gaat men mensen oproepen om vaker op hun snelheidsmeter te kijken. Want een Snelheidsweter kent zijn snelheid beter. In de eerste fase wordt het gedragslabel ‘Snelheidsweter’ via tv, radio en online geïntroduceerd.
Opdrachtgever: DPC / Ministerie van Infrastructuur en Milieu (IenM)
Bureau: N=5
Creatie: Hans Bolleurs, Paul Bakker
Account: Willemijn Reuvers, Marieke Fernhout
Strategie: Jos Ahlers, Silvia van Hooft
Bureau-productie: Guy van der Hoop
Regie: Joris Dommels
D.O.P: Marc de Meijer
Productiemaatschappij: iamerika.tv-Erika Vocking
Editor: Annelien van Wijnbergen/Kapsalon
Postproductie: Darling Post
Geluid & Muziek: Audentity en Massive Music