Dochter Barry Hay in koptelefoon-campagne AKG

11-12-2014 (00:00) - Campagnes

AKG staat ruim 65 jaar voor het beste van het beste in geluid. De nieuwe Y50-serie moet hiervan het laatste bewijs zijn. Het studiogeluid dat uit de koptelefoon komt geeft wereldwijd velen de inspiratie die ze dagelijks nodig hebben en die essentieel is voor hun creativiteit. 
 
Epidemie ontwikkelde de Europese campagne met daarin echte ‘urban creatives’ in de hoofdrol. Zoals Bella Hay, de dochter van Barry. In de commercial heeft zij de hoofdrol en volgen we haar in haar creatieve reis. Van haar optreden terug naar het moment waarop zij wordt geïnspireerd. 
 
Opdrachtgever: AKG by Harman
Bureau: epidemie
Verantwoordelijk bij cliënt: Robert-Jan van Dormael, Dorothee de Backer, Lisa Serpelloni, Maarten Willems
Productiemaatschappij: 100% Halal
Regisseur: Thijs Schreuder Rinnooy Kan 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.