Dress to undress

11-02-2015 (07:32) - Campagnes

Hoe vaak gebeurt het niet dat een man voor zijn vrouw een jurk koopt, maar dat de vrouw na het uitpakken direct terug kan naar de winkel om het te ruilen? Te vaak, vindt men bij de Amsterdamse bruidsmodezaak Ido Ido. Daarom introduceert zij deze Valentijn de cocktailjurk-waardebon. 
 
Deze bon wordt geleverd in een speciale giftbox die mannen aan hun vrouw cadeau kunnen doen waarmee zij zelf in de winkel een cocktailjurk kan uitzoeken.
 
Omdat het voor een bruidsmodezaak lastig is om de mannelijke doelgroep te bereiken, heeft Ido Ido een speciale mobiele website ontwikkeld om de aandacht van mannen te trekken. Via deze site kunnen mannen niet alleen de speciale giftbox bestellen, maar worden zij bij het kantelen van hun smartphone verrast door dames die hun cocktailjurk aan- en uittrekken. Dit onder het mom van: om jouw Valentijn uit te kleden, zul je haar eerst moeten aankleden.
 
ETCETERA en Red Urban zijn verantwoordelijk voor de romantische Valentijns-stunt. Bekijk hier hoe mannen op bijzondere wijze online verrast worden wanneer zij voor hun vrouw of vriendin de cocktailjurk-waardebon willen bestellen.