Een kleine stap naar een gezondere hap

19-05-2016 (15:36) - Campagnes

De meeste van ons weten inmiddels dat bewust eten bijdraagt aan een gezonder leven. Alleen van 'weten' naar daadwerkelijk 'doen' is voor veel mensen nog een grote stap. Bij bewuster eten, denken velen toch aan rigoureus anders eten. Terwijl dat helemaal niet hoeft. Alle beetjes helpen en dat weten Lassie en Vivian Reijs als geen ander.
 
In de nieuwe campagne van epidemie voor Lassie, introduceert voedingscoach en spokesperson Vivian Reijs het nieuwe thema: ‘Een kleine stap naar een gezondere hap'. Bewuster eten is namelijk een stuk makkelijker dan veel mensen denken. Vervang bijvoorbeeld je witte rijst door zilvervliesrijst. Je gerecht is direct gezonder zonder dat je het verschil proeft.
 
Paul Stam, Marketing manager Lassie: 'Bewuster eten is een proces dat je, alleen of met je gezin, doormaakt. Zo moet je niet van de één op de andere dag je gezin uit het niets een rijst-linzen-bietsalade  met avocado en spinazie voorschotelen. Maar vervang je rijst een keer door een gezondere variant. Stap voor stap dus.'
 
De campagne, bestaat uit korte tv-commercials waarin we een dwarsdoorsnede van Nederland voorbij zien komen. De campagne wordt in de loop van het jaar verder ingevuld met andere producten van Lassie.

credits
Opdrachtgever:                      Lassie
Bureau:                                   epidemie
Verantwoordelijk bij cliënt:      Paul Stam
Productiemaatschappij:          First On Mars
Regisseur:                              Herman Poppelaars
 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.