Ex-miljonair Hans gaat op wereldreis zonder te veel te betalen

16-01-2017 (12:16) - Campagnes

In een nieuwe campagne van Telfort laat ex-miljonair Hans van den Berg zien hoe je zonder fortuin op de bank toch nog een hele hoop van de wereld kunt zien. Dat kan met behulp van het Alles-in-1 pakket van Telfort. Daarmee geniet je namelijk van alles wat je wilt zien, zonder te veel te betalen. De TVC's zijn opnieuw van de hand van N=5.


Met deze nieuwe campagne geeft Telfort verdere invulling aan het thema “Genieten zonder te veel te betalen”. Telfort laat zien hoe je kunt genieten van alle voordelen van goede telecom zonder dat je hier te veel voor betaalt.

De campagne gaat vandaag live. Naast de TV commercial, wordt de campagne uitgerold in online advertising, radio, out of home, in de Telfort winkels en op telfort.nl. Vooruitlopend op de campagne heeft Hans weer een vlog opgenomen die hier mooi op aansluit en vooral via social wordt verspreid.

credits

Klant: Telfort
Bureau: N=5
Verantwoordelijk bij klant: Elizabeth Goos-Rozendaal, Lotte Distel, Selma Hof en Jikke van der Putte
Creatie: Rogier Verbeek, Matthijs Schoo
Strategie: Bastiaan Weers
Account: Anouk Zink, Leonie van der Mark, Yoeri Kastelein
Productie N=5: Monique Neuteboom & Tom Raymaekers
Traffic: Casper Reus
Productiemaatschappij: Holy Fools
Regisseur: Albert Jan van Rees
Postproduction: The Ambassadors
Geluid:         The Ambassadors
Fotograaf: Roel Nederveen
Online productie: Q-ban
Media: Mindshare / The Online Company