Fonq laat je zelf bepalen wat mooi is

29-09-2016 (13:29) - Campagnes

Vanaf zondag 2 oktober is de nieuwe campagne van Fonq op tv te zien. Motto van de campagne: Anderen bepalen niet wat mooi is, dat doe jij zelf. Mooi in wonen, koken en lifestyle. 
 
Samen met Lukkien is Fonq zich meer gaan focussen op stijl en beleving. Samen met Lukkien heeft fonQ een concept ontwikkeld waarbij het woord mooi een nieuwe lading krijgt. Met ‘Vind jouw mooi’ wordt opvolging gegeven aan de ‘Mooi gevonden’-campagne. In de tv-commercials zijn verschillende settings te zien, waarin personages zijn of haar mooi bestellen of uitpakken. Alle settings onderscheiden zich door kleur, een eigen stijl en opvallende producten. 
 
‘Jouw mooi richt zich op persoonlijke smaak en de mix & match van producten. We willen de consument op ontdekkingstocht laten gaan en op inspirerende wijze zijn of haar persoonlijke mooi laten vinden in ons met zorg samengesteld assortiment’, aldus Jeremiah Albinus, CMO van fonQ. 
 
credits
Verantwoordelijk fonQ | Jeremiah Albinus
Strategie | Hans Kok (Lukkien), Jeremiah Albinus (fonQ)
Creatie | Hans Kok & Jos Leene (Lukkien), Nina Aaldering
Art direction, styling & productie fonQ | Christian Brands, Roos Oosterbroek, Marcella van Dal, Tessa Klop, Annelies Visser en Wouter de Rijk.
Regie | Nina Aaldering
D.O.P. | Justin Bodenkamp
Productie | Lukkien
Uitvoerend Producent | Bouke Lukkien
Producent | Pim van der Waal & Mattijs van Moorsel (Lukkien)
Gaffer | Maarten Rijnbeek
Production Design | Sara van Eerden
Offline Editor | Nicolaas Kroone
Online Editor | Raymond Viveen (Lukkien)
Grading | Bram Baas (Lukkien)
Muziek composite & productie | Taco Brugman (Lukkien)