Gamers in Nintendo-campagne

25-09-2015 (11:56) - Campagnes

11.55 uur - Vajèn van den Bosch en Lennart Timmerman zijn de gezichten van de Nederlandse campagne voor Tomodachi Life van Nintendo. Het spel is in Europa beschikbaar, met inmiddels al meer dan 1,6 miljoen verkochte spellen. Vanaf 16 oktober is dit spel ook volledig in het Nederlands verkrijgbaar in België en Nederland.
 
'Tomodachi' is het Japanse woord voor 'vriend'. Nadat je je Mii-personages compleet hebt gemaakt in het spel (of door ze in de game te scannen via QR Codes), zal je ze direct herkennen – van hun unieke stemmen en uiterlijkheden tot hun persoonlijkheden. Toch kun je nooit precies voorspellen wat ze gaan doen.
 

De plot van Tomodachi Life wordt spannender met elk toegevoegd personage. Terwijl je personages het verhaal steeds weer een andere wending geven, kun je ze belonen met kleding en cadeautjes, hun favoriete eten of speciale versieringen voor hun appartementen. Samen kunnen jullie de horizon van je Tomodachi Life verbreden met diverse activiteiten op het eiland, het oplossen van problemen en het helpen van je personages.