GAMMA start nieuwe merkcampagne met oude pay-off 'Dat zeg ik'

09-02-2015 (08:06) - Campagnes

GAMMA start deze week met een nieuwe merkcampagne, waarbij het de oude pay-off 'Dat zeg ik' herintroduceert. Verreweg de meeste Nederlanders denken namelijk nog steeds dat dit de pay-off van GAMMA is. Dit deed GAMMA en reclamebureau Joe Public Take-Away Advertising ertoe besluiten een campagne te ontwikkelen die gebruik maakt van de kracht van deze regel.
 
Met behulp van korte varianten op de zin 'dat zeg ik' wordt op thematische wijze een klusverhaal verteld waarbij een USP van GAMMA belicht wordt. 'Dat zeg ik' is vervolgens de vanzelfsprekende conclusie. Dit nieuwe campagnegrid met een filmische look and feel maakt alle commercials onvervreemdbaar GAMMA. De campagne zal in 2015 met minimaal 3 commercials worden neergezet. De eerste hiervan, ‘Afsluitdijk’ genaamd, gaat deze week on air.
 
Adverteerder: GAMMA
Verantwoordelijk bij GAMMA: Alex Phaff, Helma van Remmerden
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Creatie: Bart Oostindie en Antoine Houtsma
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn
Producer: Denise Willigers, Merel Groenenboom
Produktiemaatschappij: Holy Fools
Regisseur: Mattias Schut
Editor: Teun Rietveld
Muziek: FC Walvisch