Goud Uberconnected achter bokbiercampagne Grolsch

27-09-2016 (14:53) - Campagnes

‘Het is weer om te genieten’ is het thema van de najaarscampagne, die Goud Uberconnected heeft ontwikkeld voor de drie bokbieren van Grolsch: Rijke Herfstbok, Gerijpte Herfstbok en Winterbok. De activerende campagne wordt deze week via POS-materiaal uitgerold op de winkelvloer. Daarnaast inzet van print, bioscoop en bumpers bij RTL Weer.


Een belangrijke rol is weggelegd voor online en social media. Er zijn drie commercials ontwikkeld, die de introductie van elk van de drie bokbieren gedurende het najaar online ondersteunen. Via de campagne-website www.hetisweeromtegenieten.nl gaat Grolsch onder meer op zoek naar het Nationale Weergevoel. Hierbij gaat het niet om wat de weersomstandigheden in Nederland daadwerkelijk zijn, maar om hoe ze worden ervaren. Deze weergevoelens worden online gedeeld en verzameld om daarna vertaald te worden naar de weerkaart die het Nationale Weergevoel weergeeft. Wat dat gevoel ook moge zijn, voor de bokbieren van Grolsch is elke vorm van herfstweer, weer om te genieten. 

credits
Concept: Goud Uberconnected
Opdrachtgever:       Koninklijke Grolsch, Melanie Koning, Mart Vlutters
Creatie: Pepijn Spanjerberg, Norman Groenewegen, Roos van Dam, Daan van Hulten
Strategie: Charles Borremans, Brian Hirman
Account: Ilja Nelemans, Sophie Hafkamp
RTV Producer: Maaike Peters
Productie Maatschappij: Lukkien

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.