Goud Uberconnected en Etos hunten nieuwe Handdoekenhunk

21-09-2016 (17:34) - Campagnes

Welk lichaam wordt het nieuwe gezicht van de weinig verhullende merk- en salesactivatie van Etos? Dat is de grote vraag bij de campagne, die Goud Uberconnected met Etos ontwikkeld heeft. Na de Nederlanders Manuel Broekman (2014) en Kay Nambiar (2015) wordt er nu naar een ‘hunk’ gezocht onder álle Nederlanders.                                                                                   

In de nieuwe tv-commercial van de jaarlijkse handdoekenspaaractie van Etos zien we een man zich in het zweet werken. Hij wordt het waarschijnlijk niet. Met de ‘Hunk-o-matic’ app kun je ontdekken of jij het wél wordt: de nieuwe Handdoekenhunk van 2016. Deze Hunk-o-matic app wordt o.a. aangejaagd via influencers op Instagram. Het einde van de campagne wordt ingeluid door het verschijnen van de Handdoekenhunk-kalender. 

Goud Uberconnected verzorgde de strategie en het concept. De uitwerking geschiedde  in samenwerking met MooiPR, Social Embassy, MEC en Canvas Heroes. De activatie wordt ondersteund met tv, Hunk-O-matic app, pr, instore promotion en online.

credits

Concept                : Goud Uberconnected
Creatie                  : Pepijn Spanjerberg, Norman Groenewegen, Roel Verhoeven, Jasper Hulleman, Daan van                                   Hulten 
Strategie              : Coen Ruseler
Account                : Coen Ruseler, Maaike Peters, Jurre Haak
RTV                      : Maaike Peters
Regisseur             : Jaap Vliegenthart
Fotografie             : Roel Nederveen  
Opdrachtgever     : Etos, Valesca Benjamin

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.