GVDW achter campagne Liliane Fonds

03-11-2014 (07:40) - Campagnes

Het Liliane Fonds opent de wereld voor kinderen met een handicap op de armste plekken van de wereld. GVDW werd gevraagd daar iets aan te doen, met de campagne ‘Op eigen benen staan’ als resultaat.
 
In het hart een tv-commercial waarin het 10-jarige Rwandese meisje Chartine uiting geeft aan haar grote droom. Chartine is geboren zonder onderbenen, maar wil daarvoor niet meer worden buitengesloten. Ze wil maar één ding; op eigen benen staan. Letterlijk én figuurlijk. 
 
Via andere kanalen, zoals Facebook en radiocommercials, komen de verhalen van andere kinderen met een handicap tot leven. Op hun eigen manier laten ze zien wat ze het allerliefst zouden willen. En steeds is duidelijk dat door het werk van het Liliane Fonds deze dromen werkelijkheid worden. 

Maarten Boog (Art direction)
Daantje van de Polder (Producer)
Post Office (Post Production)
Jan Jaap van der Wal (Voice-over)