HEKS’NKAAS biedt borrelhulp via WhatsApp

05-02-2016 (11:22) - Campagnes

Voedingsmerk HEKS’NKAAS wil haar fans hulp bieden bij het organiseren van borrels. Daarom starten zij in februari de HEKS’NKAAS WhatsApp Borrelservice. Borrelaars kunnen al hun vragen voorleggen aan ervaren kok Berry via berichtendienst WhatApp. De campagne is bedacht en ontwikkeld door social marketingbureau C2B.
 
HEKS’NKAAS zet zich sinds 2015 op allerlei manieren in, om haar fans meer magische borrels te laten beleven. Een WhatsApp campagne is daar de nieuwste uiting in.
 
Een maand lang staat kok Berry borrelaars bij via WhatsApp. Wil iemand inspiratie voor een lekker borrelhapje, een tip wat ze met hun huidige koelkast-inhoud kunnen doen, een mopje of ijsbreker om de borrel goed op gang te krijgen? Berry staat voor je klaar.
 
Door te WhatsAppen naar HEKS’NKAAS via 06- 45 37 27 46 ontvangt de borrelaar  van Berry perfecte tips voor een magische borrel.

Van 5 tot en met 26 februari kunnen borrelaars via de HEKS’NKAAS WhatsApp Borrelservice al hun vragen stellen.

Elke donderdag en vrijdag in februari doet Berry tussen 12.00 – 17.00 uur zijn uiterste best om borrels net dat tikje magie te geven.