HelloFresh lanceert nieuwe campagne

14-07-2016 (16:42) - Campagnes

Gemiddeld tovert de Nederlander vijf keer per week een zelf bereide maaltijd op tafel. En het liefst is die vers, gevarieerd en snel klaar. Maar gemak dient de mens; het aantal abonnees op een maaltijdbox neemt gestaag toe. Morgen lanceert HelloFresh een nieuwe tv-commercial die een kijkje geeft in de keuken.
 
De kijker maakt kennis met de chefs die de recepten bedenken en HelloFresh-klanten op deze manier het leven makkelijker maken. De tv-commercial is geproduceerd door XXS. In week 30 hangt de HelloFresh-campagne in de abri’s.
 
In deze commercial ontmoet je HelloFresh-chefs en medewerkers. Frederiks: 'Ons uitgangspunt is om vers, gevarieerd en lekker eten binnen 30 minuten op de tafels van onze klanten te krijgen. De chefs van HelloFresh koken met de seizoenen mee en kiezen voor groenten die niet bij iedereen bekend zijn. In de zomer staan bijvoorbeeld meer gerechten met broccoli, postelein, spinazie en paksoi op het menu.'

credits
Bureau: XXS Amsterdam
Creative directors: XXS Amsterdam
Strategie: Jose Evers
Account: Robbert-Coen Koreman
Productie: Judith Kampman
Regie: Grndpa
Productie: TheBoardRoom
Offline: Grndpa@TheBoardRoom
Online: Grndpa@TheBoardRoom
Muziek: XXS Amsterdam
Fotografie: Grndpa
Verantwoordelijk bij de klant: Maartje Frederiks, Masha Fuks, Björn Welter, Max Backhaus
PR bureau: Blyde 
Mediabureau: Maxus + Helder