Het ei van Ubachs ontwikkelt nieuwe campagne voor NTI

23-08-2016 (08:00) - Campagnes

'Er zijn zoveel momenten dat je hoofd niet naar studeren staat. Gelukkig kun je bij NTI studeren wanneer het jou uitkomt', zegt NTI in een nieuwe campagne ontwikkeld door Het ei van Ubachs.
 
NTI is een erkende opleider voor (jong) volwassenen met een flexibel onderwijs concept, waardoor je kunt 'studeren op jouw moment'. Naast TV commercials wordt de campagne verder online uitgerold.
 
credits
Strategie: Alex van der Weide 
Copy: Wim Ubachs
Art Direction: Patrick Wijnhoven
RTV Producer: Sasja van Nie
Bureau: Het ei van Ubachs
Regie: Mea Dols de Jong
Producer: Sara Nix
Productiemaatschappij: Halal
Adverteerder: NTI
Marketing Manager NTI: Natasja Beijer
 
 

NTI Studeren op jouw moment from Het ei van Ubachs on Vimeo.