HKU Exposure 2015 lanceert branie-campagne

21-04-2015 (07:24) - Campagnes

Kunsthogeschool HKU presenteert tot en met 3 juli haar nieuwste lichting creatieve professionals aan het werkveld, creatieve industrie en kunst- en cultuurliefhebbers. 
 
Festina Amsterdam ontwikkelde samen met UNDOG voor HKU, de campagne ‘Unleashing the New’ die het lef en de branie van een nieuwe generatie kunstenaars en creatieven uitdraagt. 
 
De campagne stelt een voorbeeld aan de attitude waarmee studenten worden opgeleid aan HKU: kritisch en zelfverzekerd. Met quotes als: ‘Love me or hate me’, ‘Where is the money?’ en ‘My turn’ appelleert de campagne enerzijds aan de ontwikkelingen op de arbeidsmarkt en publieke beeldvorming op kunst; en anderzijds aan de dogma’s van de klassieke kunstenaar. 
 
Strategy: Remy Harrewijn
Creative direction: Remy Harrewijn en Ferry van Zijderveld (UNDOG)
Graphic design: Ferry van Zijderveld (UNDOG)
Graphic support: Beau Colin
Agency: Festina Amsterdam
Client: HKU

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.