Icemedia ontwikkelt Indian Summer Time-campagne voor DFDS Seaways

28-08-2017 (10:54) - Campagnes

DFDS Seaways heeft Icemedia gevraagd om een campagne te ontwikkelen, die zich richt op consumenten, die specifiek buiten de schoolvakanties met vakantie kunnen gaan. De Indian Summer Time-campagne is een interactieve campagne met als doel om bezoekers van de website op een visuele manier kennis te laten maken met Groot-Brittannië en van daaruit direct hun ideale nazomervakantie te kunnen boeken.
 

gratis overtocht

In de campagne wordt de gebruiker aangemoedigd om  in de vorm van een test in een aantal rondes een keuze te maken uit kleurrijke nazomerbeelden uit Schotland en Engeland. Aan het einde van de test toont de applicatie of de geïnteresseerde meer een type is voor een Schotse dan wel een Engelse Indian Summer Time. Direct daarna krijgt de deelnemer via email informatie over de bestemmingen en mogelijkheden om te boeken. Alle deelnemers maken tevens kans op een gratis overtocht met DFDS naar Groot-Brittannië.
 

Na een week hebben al 3.000 mensen de website bezocht en bedraagt de conversie van bezoeker tot deelnemer 65%. De campagne loopt nog ruim een maand.