Ideale schoonzoon in campagne Vodafone

18-05-2012 (08:29) - Campagnes

De samenwerking met Winston Gerschtanowitz, bij het programma The Voice, is Vodafone goed bevallen. Vodafone besloot Winston daarom in te zetten voor de nieuwe sales campagne. Het bureau maakte een campagne die past bij Winston en bij de aanbiedingen van Vodafone. 
 
De commercial is geregisseerd door Billy Pols van productiemaatschappij Hazazah. Behalve op TV wordt Winston ook ingezet met Perfect Deals in print, outdoor, online en radio.
 
Bureau: THEY
Strategie: THEY
Creatie: THEY
RTV: Marleen Reen
Productiemaatschappij: Hazazah
Regie: Billy Pols
Producer: Mimoun Bouchammir
D.O.P.: Gabor Deak
Editor: Govert Janse 
Online & Color: Condor Digital
Muziek: Massive Music
Geluid: Studio de Keuken
Fotograaf: Ruud Baan (via Witman Kleipool)
Beeldbewerking: Magic
Opdrachtgever: Vodafone Nederland
Verantwoordelijk bij klant: Bart de Beucker, Eva Ruiz, Joyce van den Bergh 


Reacties

Lijkt teveel op de old spice reclame met de meesterlijke isaiah mustafa..the man you could smell like.
i-kid-you-not @ 20-05-2012 09:45 uur
Helemaal mee eens! Wat het eerste waar ik aan dacht bij het zien van deze commercial.
claudia @ 04-06-2012 16:04 uur