Iedereen uniek bij NN

03-03-2017 (10:23) - Campagnes

‘It’s different when it’s yours’ is de naam van de nieuwe campagne van NN Group, in Nederland vooral bekend als Nationale-Nederlanden. De campagne benadrukt hoe uniek ieder mens is en hoe we belangrijke momenten in het leven telkens op onze eigen unieke manier ervaren.


Voor iedere individuele klant is hun eigen situatie datgene wat er het meest toe doet. En als financiële dienstverlener is NN er trots op iedere dag miljoenen families en bedrijven te kunnen helpen.
Deze film bedacht door Khanna \ Reidinga en uitgevoerd door CZAR Amsterdam, verbeeldt waar NN voor staat en waar het in gelooft. De film viert dat iedereen uniek is, en dat verbindt ons allemaal.


'NN Group helpt mensen met het veiligstellen van hun financiële toekomst. In onze campagnes willen we mensen inspireren om te zorgen voor datgene wat voor hen het belangrijkste is. Onze nieuwste campagne ‘It’s different when it’s yours’ focust op herkenbare ervaringen die toch door iedereen anders ervaren worden. Iedere dag starten duizenden bedrijven, maar dat maakt het starten van jouw eigen bedrijf niet minder speciaal. Iedere dag worden er kinderen geboren, maar de dag waarop jouw kind wordt geboren herinner je voor altijd. We zijn er trots op dat er dagelijks miljoenen families, huishoudens en bedrijven geholpen worden door onze diensten, maar we begrijpen heel goed dat je eigen familie, thuis of werk het allerbelangrijkste is', aldus Remco Barbier, Head of Branding NN Group.


Credits

Client: NN
Title: It's different when it's yours
Responsible at NN: Frank Lina, Remco Barbier
Agency: Khanna \ Reidinga
Production company: CZAR Amsterdam
Director: Billy Pols
DOP: Franz Lustig
Executive producer: Willem Bos
Producer: Robert Nan
Production manager: Frank Coenen
1st AD: Boris Apituley
Composer: Erik Jan Grob
Sound design: Jurriaan Balhuizen (Good Sounds)
Offline editor: Govert Janse
Post-production & online: Captcha

 

 

NN - It's Different When It's Yours from Khanna \ Reidinga on Vimeo.