Internationale campagne Johan Cruyff Foundation

14-09-2016 (11:09) - Campagnes

De Johan Cruyff Foundation start vandaag met een nieuwe internationale actie op tv, radio en internet. Frank Rijkaard trapt de campagne af.

De Johan Cruyff Foundation zet zich in om kinderen te laten bewegen. Volgens de stichting helpt sport en spel kinderen vooruit in de maatschappij. De campagne heet daarom 'Vooruit door beweging' en werd mogelijk gemaakt met steun van de Nationale Postcode Loterij. 

Credits
Opdrachtgever: Johan Cruijff Foundation
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Niels Meijer, Ilja van Holsteijn
Bureau: FHV BBDO
Creatie: Cas Hamers, Ervin Ramrattan, Martin Cornelissen
Strategie: Jeroen Senden
Accountbehandeling: Tom Stoffels, Marcelle Menick 
RTV: Peter Burger
Productiemaatschappij: Vigics
Regisseur: Dwight Groot
Producer: Felicity van Stroe
D.O.P.: Daan Bukman
Editor: Berend Boneschansker
Postproductie: Captcha!
Muziek: Fourth Dimension
Geluid: Hans van de Loo (Alfred Klaassen) 
Media: Wisecrackers