Je kent jezelf het best, aldus Simyo

15-09-2016 (13:01) - Campagnes

Sim Only provider Simyo lanceert de nieuwe campagne: Je kent jezelf het best! De campagne is ontwikkeld door reclamebureau KOKORO Amsterdam en is vanaf half september te zien als online campagne én te horen op de radio.
 
Simyo wil zich positioneren als mobiele provider die klanten in hun waarde laat en niets oplegt. Met andere woorden: niemand kan beter bepalen wat jij nodig hebt, dan jijzelf. Consumenten kunnen bij Simyo zelf hun abonnement samenstellen (pick and choose) en als ze eenmaal Simyo klant zijn, kunnen ze hun bundels ook zelf maandelijks naar boven of beneden aanpassen. 
 
In de campagne laat Simyo zien dat bedrijven precies denken te weten wie hun klanten zijn, maar dat ze hier vaak compleet naast zitten. Als onderdeel van de online campagne zet de provider fake retargeting banners in, waarin nietsvermoedende bezoekers van websites worden aangesproken met de boodschap:’Volgens onze gegevens bent u geïnteresseerd in deze producten: Baard Badmuts, Draagbare Selfie achtergrond en Camouflage koptelefoon’. Na een tijdje verschijnt er over deze producten in grote letters: ‘Of niet?!’. Gevolgd door het campagnethema: ‘Je kent jezelf het best! Daarom bepalen wij niet wat je nodig hebt. Dat doe je zelf! Daarom kan je bij SImyo zelf je abonnement samenstellen. En zelf je bundels aanpassen’.
 
credits
Simyo:
Brand manager: Mischa Oudolf
Online marketing: Jeroen Oosterbaan Martinius 
General manager: Bart Versteijlen
Online community en Social: Alex Reijgersberg 
Content manager: Wiely de Woo
 
KOKORO Amsterdam:
Strategie: Caroline van Hoof
Creatieve directie: Merlijn van Vliet & Wouter Vanhaeren
Creatives: Henk Oortwijn, Yvo de Lange, Robbert Maruanaija, Yavez S.E. Anthonio, Thijs Mosterman
Project manager: Valery Story
CSD: Frieda Ulsamer de Waard
Filmproductie: The Boardroom films
Regie: Olaf van Gerwen 
Producer: Eric van Bentum
Audioproductie & muziekcompositie: Big Orange
 
betrokken bureaus:
KOKORO Amsterdam, Mindshare, WeLikeMilk, Digined, OrangeValley, Resoluut & Soda Studio