Jouw auto voor een Porsche

04-03-2014 (08:25) - Campagnes

Nog voordat het eerste exemplaar van een nieuwe Porsche in de showroom staat, wordt deze al - ongereden - aangeschaft. Dit gebeurt steeds vaker enkel op basis van een foto. Zo was ruim 40 procent van de Panamera al besteld voordat de auto op de wegen was gesignaleerd.
 
Porsche is benieuwd of mensen ook het lef hebben te kiezen als de foto en daarmee het type Porsche verhuld blijft. ACHTUNG! bedacht en ontwikkelde het interactieve platform: Porsche Blind Trade. Het platform wordt ondersteund met een campagne online en in print en roept autobezitters op hun auto blind te ruilen tegen een nog onbekend model van Porsche.
 
Sinds 3 maart kunnen autobezitters hun auto aanbieden via www.porsche.nl/blindtrade. Bij de kick-off van de campagne is het nieuwe model nog volledig verborgen. Elke twee dagen, gedurende twintig dagen, wordt een nieuwe feature van het geheime model onthuld. Hoe eerder bezitters blind hun auto durven te ruilen tegen de onbekende Porsche, des te groter de kans wordt om het nieuwe model te winnen.
 
Daarnaast zijn de waarde van de ingezette auto en de motivatie ook doorslaggevend voor wie uiteindelijk op 31 maart de sleutels van de nieuwe Porsche overhandigd krijgt van Jan Peter Balkenende. De winnaar rijdt weg in de nieuwe bolide zonder bij te betalen en de Nederlandse importeur van Porsche wordt de eigenaar van de ingeleverde auto. 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.